Eda_Esen canım o ilaç ve serumlar seninde sancını durduracak inşallah, benim sancılarım durdu bugün geri çıkışım yapıldı 1 gün yatman iyi olmuş yakın takip için bana çiğer geliştirici gerek duymadıklarını söylediler bu haftadan sonra tamamlanmış oluyormuş zaten bebek gelirsede doğumu durdurmaya gerek yok dediler şimdi evde bekliyorum yine sancım olursa 5 dk altına inerse suyum veya kanama gelirse ozmn doğuma alacaklarmış