Mutluanne27 Merve01- Bebek doğmaya çalışıyormuş .Ama riskli dediler enfeksiyona açık hale geliyormuş.Baska bir yere bile bırakmadılar.Acilmam hiç yoktu.Sezeryan oldum.
Merve01- Mutluanne27 himm anlaadim canım yani erken doğum olmuş oluyor kendiliğinden gelişen birsey yani demekki hepimizin başına gelebilir ozaman.. neyse sende bebeğinde iyi ise önemli olan o inşallah sağlıcakla kucağına almışsındır canım
Papatya27 denizz934456 suyunuz birden idrar gibimi akıyor merak ediyorum benimde ıslak oluyor ama çokta degil
Mutluanne27 Papatya27 ilk önce leke gibiydi sonra tuvaletimi yapmış gibiydim.Sonra sürekli sızıntı şeklinde gelmeye başladı
denizz934456 Papatya27 Akıntı gibi bi şey geldi ilk önce sonrasında tutamayacağım kadar çok su ,kendiliğinden geldiği in direkt olarak anlıyorsunuz zaten
Yusufyekta @“Mutluanne27”#geçmiş olsun tekrardan Allah analı babalı büyütsün umarım iyisinizdir 🤲🏻🤲🏻☺️☺️☺️
Aysunmardin23 Mutluanne27 bugun suyum mu geliyor acaba diyip gittim ama doktor birsey demedi hersey yolunda dedi .bilemedim bende