Eliifs ben doktoruma değil acilden girdim ordan dohumhaneye yönlendirdiler orda baktılar açılmama enfeksiyonu falan orda gördüler sonra şehir hastanesine yönlendirdiler antibiyotik tedavisi yaptılar 4 gün çıkınca özele gittim o anladı böbrekle ilgili bi sıkıntı olabilir diye herkesin böbrek büyümesi olcak diye bi şey yok kumda döküyo olabilirsiniz bi direk üroloji yede gidebilirsin orda ultrasondan tüm batım bakar en azından ne olduğunu görür o sonucunu kendi doktoruna götürürsün