Eliifs allah acil şifalar versin o tarafına yatmaa yatınca daha da ağrı oluyo bide bol su iç devlet hastanesine gidiyosan orda ki kadın doğum doktorları aşırı sancı olduğunda doğum haneye git diye geçiştiriyolar kanaman suyun gelmedikçe biz bişey yapamayız diyolar o böbrek büyümesi için zaten bişey yapılmıyo sen dikkat etcen o tarafına yatma işte bide kendini sıcak tut oda çok önemli