Beyzossb evet malesef 2.gebeligimde de 5.ay da takıldı ve 3 4 ay kalıyor erken doğuma sebep oluyor malesef bol su icmezseniz sürekli kanlı yapar ve sızlama olur vajinada ben günlük 5 lt içiyordum o lavabo hissi gelip WC ye gittiğimde aşırı sızlama ve ağrı çekiyordum sonradan bel ağrısı yürürken batma hissi benim vücudum alışamadı doğum yaptıktan hemen 1 hafta sonra cikarttiriyorum acısı , sancisi olunca duşa giriyordum gece gündüz belki saat başı
hiç uyuyamadım hep oturarak kestirmeye çalıştım bel boşluğuma sıcak su torbası koydum ortobedik yataklar tercih edin derim bol su Allah yardımcımiz olsun hepimizin inşallah şimdi 3.gebeligim 4.ayim bitecek ve ben takılacak diye korkuyorum.