Hale8918 Htcnal bana da ilk gittiğim doktor suyu azalt dedi 1,5 ltye düşür dedi yük binmesin diye ama az su içmekte ayrı dert hem enfeksiyon açısından hem kabızlık hem de bebek için. Kadın doğum doktoruma dedim 1,5 çok az dedi
Elvanguzel Eliifs böbreği küçültüyor fakat çok fazla ağrı sancı oluyor yani mecbur değilseniz veya sınırı gecmediyse taktirmayin derim.
Eliifs Htcnal geçmiş olsun doktorunuz kimdi acaba bende geçen ay böbrek büyümesiyle Dr gittim 10 mm genişleme var dedi. Bol su içtim bir hafga sonra düzeldi. Bu ay tekrar gitmem lazim kontrol için çünkü ağrılar yine başladı. 24 haftalığım ve gerçekten artık pskilojim bozuldu. Doğum sancısı gibi sancı çekiyorum bebeğimde strese giriyor biliyorum nolucak böyle napıcaz. Atak atak vuruyor benimkide on dk iyiysem yirmi dk kötüyüm sonra yine başlıyor. Erken doğumu tetikler diyorlar beni en çok o korkutuyor Allahım yardım etsin😔
Htcnal Eliifs Ben Trabzon’da yaşıyorum,ilk gittigim doktor devletteydi,ikincisi ozel. Renal kolik olabilir misiniz, Gooogle’dan bi bakın isterseniz .
Elvanguzel Eliifs erken doğumu tetikliyor ama bilinçli doktorunuz var ise geciktirici vs ile ciğer geliştirici iğneler ile daha sağlıklı bir doğum gerçekleşiyor bol bol dinlenip sadece sol tarafınıza yatmanizi ve su icmenizi öneririm
Azra57 Sibeltug geçmiş olsun çok zor bir agrı yaşayan bilir benmde 20 li haftalarda başladı ama katater taktırmadım grate 2 dedi doktorum sınırdaymış hol su içiyprum o tarafa yatmıyorum asla ve davmlı ultrasonla kontrol ediyoşar büyüme devammı diye bugun üroloji bakar ultrasonlar durumununa böbreklerinizin
Sibeltug Azra57 çok geçmiş olsun size de 🙏 bende ilaçla falan idare ederim diye düşünüyorum tabi büyüme ne kadar bilmiyorum ama🤷♀️ 34+2 yim zaten az kaldı doğuma umarım dişimi sıkarım ve kurtulurum😕
Sibeltug FirstAnne endişe etmeyin herkesin hamileliği çok farklı ilk zamanlarda bel ve sırt ağrısı çok olur ve emin olun bizlern çektiği acı onun yanında bir hiç anlarsınız yani böbrekten olduğunu. Aklınıza kötüyü getirmeyin bebişiniz daha çok küçük heöen üzülür☺️ İnşallah basit ağrılardır sizinki de🙏
Eliifs Htcnal sancı başladığı esnadan itibaren dediğim gibi oluyor ben bir bakayım internetten teşekkür ederim
Deryy Sude1 kaç mm büyümüş stent takmaya karar verdiler benmde aynı derdim var sağ böbrek taşmı gebeliğe bağlı büyüme mi bi tıkanıklık varda hamilelikten detaylı öğrenemiyoruz en son ki ultrasonda 17-20 mm arası dediler 25 sınır galina unuttum
Sude1 Deryy orta derecedeydi en son ama dün gittiğimde daha da büyümüş dedi doktor mm olarak söylemedi
Beyzossb Deryy ben stent taktırdım. Doktorum bana dedi ki agrıların çok şiddetliyse bu sana ve bebeğe zarar veriyor. Her sancı çektiğinde bebeğine giden kan azalıyor o yüzden sürekli acillik oluyorsan takacagız. Ben de her gün acillik olmaya başlayınca taktırmaya karar verdik
Elvanguzel Beyzossb taktırdıktan sonra daha kötü oluyor musunuz yoksa sadece ben miyim ya ben birde tek böbrekliyim gerçekten yatalak yatiyorum taktirirken acı çıkartırirken ayrı acı ve geciktiriciler kullanıyorum her gün doğum sancısından daha fazla ağrı çekiyorum uyuyamıyorum erken doğuma neden oluyor ve hergun Allah’ım bugün doğsun diye yalvarıyorum yani 7 aylıkken bile yalvarıyorum iki kere taktırdım şimdi 3.gebeligim inşallah gerek kalmaz sizdede oldumu büyüklüğü ne kadardı bobreginizin
Eliifs Elvanguzel yine de doğsun diye yalvarıp dua etme kuzum benim. Çok zor biiyorum ama imtihanları mı kolay eyle rabbim de. Allah yardımcımız olsun gerçekten çok çok acı bir sey. Ve gerçekten doğum sancısı böyle bisey mi çok merak ediyorum eğer öyleyse korktuğum gibi değilmiş kıvrandırıyo ama dayanılıyo yani 🥲
Beyzossb Elvanguzel stent taktırdıktan sonra 1 hafta falan yürüyemedim anca tuvalete kambur şekilde gidebildim hep yandı ve sızladı. Kanlıydı idrarım. Şimdi 2 hafta geçti üstünden yürürken batıyor ve hep tuvaletim varmış gibi bir his var :( inşallah vucudum alışır ona doktorum öyle söyledi. Doğumdan sonra çıkacak bir de uzun süre kalacakmış yani