Gamze__79 Merhaba ,ilk gittigim doktor hicbir tedavi yapmadi ,10 gunluk aralarla kontrole cagirdi , su ic dedi geri yolladi ,en son kateter takacagiz dedi .
Ikinci bir doktora gittim ,Allah ondan razi olsun ,bana iki ilac yazdi (ilaclari kadin dogummda takipli oldugum doktora da onaylattim)su an agrilarim da hafifledi ,bobregim nefes alirken takiliyor gibi oluyordu onu bile hissetmiyorum artik .Her gecen gun daha iyi hissediyorum .Insallah agrilarim geri gelmez ,iyi hissediyorum derken bile korkuyorum .
Cok gecmis olsun size de .Allah dusmanima vermesin o agriyi.