Şiddetli ağrıyla kaldırılmıştım bende. Hatta doktor böbrek ağrısı doğum sancısından beterdir. Demişti. 26 haftalık başladı 41 hafta doğum oldu ve o süre içinde hastanede yatıp çıktım. Her gidişim de bir hafta kalıyordum. İki böbreğim de büyüyordu. Allah yardımcısı olsun yaşayan herkese korkunç birşey. Doğumdan sonra geçiyor dediler öyle oldu. Doğumdan sonra kontrole de gittim geçmişti. Tabi tekrar hamile kaldım 2 yıl sonra doktor tekrarlayabilir dedi bakalım inşallah olmaz bir daha.