Hale8918 Htcnal çok teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun inşallah gerek kalmaz hiçbir şekilde 🤲🏻 Bende sizinle aynı haftadayım 22 , 18. Haftada öğrendim 10 günde bir gidiyorum en son doktor 2 hafta sonra gel dedi onu bekliyorum önümüzdeki Cumartesi gideceğim. Bende antibiyotik kullandım kültürde üreme olmamasına rağmen üroloji riske atmayalım dedi. Bir gün iyi bir gün ağrılı geçiyor. Her gün dua ediyorum geçsin diye inşallah ilerlemez çok psikolojim bozuldu yıprattı bu durum beni 😔 Allah tüm hamilelere şifa versin bu mübarek ayın hürmetine 🤲🏻
Htcnal Hale8918 Ayni sekilde ,agri benim de cok psikolojimi bozdu .Hamilelik sevinci ,heyecani yasayamiyorum Allah’in gucune gitmesin😢 Amin insallah gecer ,kim nerde ne dert cekiyorsa sifa versin Yaradan ,bizlere de insallah🙏🙏
Beyzossb Hale8918 bizde 20+4 üz.canım bende de böbrek büyümesi oldu. Sürekli acillerdeydim. Ürolojiye gittim dedi ki eğer 3ten fazla acillik olduysan bu ameliyat olman gerektiğini gösterir. Kendi kadın doğum doktorum da bebek büyümeye devam ettikçe agrıların şiddetlenecek ve o ameliyatı olman daha zorlaşacak , olmamı tavsiye etti. Zaten kontrole gittiğim gibi acilen akşamına ameliyata girdim. Böbrek agrım gitti, şimdi stent yürürken batıyor acıtıyor ama doktor zamanla alışacak dedi vücudun
3oglanannesi Sibeltug 23 haftalığım bu hafta bende yaşadım enfeksiyon var bende de ondan oluyor büyük ihtimal
Elvanguzel Ervasya3 malesef benimki çok fazla oluyor ama takılmadan önce daha rahat oluyorum takildiktan sonra yatağa bağımlı kalıyorum dualarınızı bekliyorum inşallah bunda gerek kalmaz
Hale8918 Htcnal amin inşallah , maalesef ben de aynı durumdayım başından beri hep bir zorluk oldu , sabır diyorum sonra daha çok var deyip üzülüyorum Allah yardımcımız olsun🤲🏻 En son kaç dediler sizin büyüme için ?
Zeynebimmmmm Hale8918 benimde oluyo enfeksiyon dan dolayı böbrek ağrım ilaç kullannca geciyo iki gün sonra tekrar baslyo 33 haftalık hamileyim insan kendinden önce evladını düşünüyor😑
Htcnal Hale8918 Bana sayisal bir sey soylemedi , sadece sınırda dedi .Ilk gittigim doktor artik kateter takacagiz dedi . Ikinci gittigim doktor ilac verdi ,dün azaldi ,bugun agrim yok denecek kadar hafifledi ,o kadar mutluyum ki,insallah geri gelmez.
Hale8918 Zeynebimmmmm çok geçmiş olsun hamilelik olmasa bu kadar endişe olmazdı, Allah tüm hamilelere kolaylık versin🤲🏻
Sibeltug Ervasya3 içeyim içmesine ama ne uyutuyor ne pturtuyor napcağımı şaşırdım yine acile gidyorum
Aloneanqel Sibeltug benim de daha 9-10 haftalıkken ağrımıştı yürüyemiyordum nefesim kesiliyordu ayağa kalkınca iki büklüm gidiyordum. Şeker ve idrar yolları enfeksiyonu çıktı. Enfeksiyon vardı zaten ondan değildi , doktor şekerden dedi. İnsülin kullanınca öylesine rahatladım ki anlatamam
Sibeltug Aloneanqel çok geçmiş olsun size de rabbim evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Sibeltug Kızlar hepinize çok teşekkür ederim buraya yazdığınız için sabaha kadar acildeydim böbrek büyümesi çıktı yarın üreolojiye gideceğim dua edin çok ciddi bişey olmasın🥲
Leselis Sibeltug ilk gebeliğimde oldu canım benimde mesane ve böbrek ultrasonuna girdim mesanemde ki enfeksiyon böbrek ağrısı yapıyordu 27 haftalıktım o zaman antibiyotik ve ağrı kesici vermişti doktorum suan ki hamileliğimde yine enfeksiyon çıktı hep tekrarlıyor sanırım 🤷🏼♀️
Sibeltug Leselis belki benimde enfeksiyon ağrı yapıyordur bilemiyorum ki neye sevinip neye üzüleceğimi şaşırdım umarım bebek doğana kadar bu ağrıları çekmeyiz🥲🙏
Beyzossb Sibeltug benim de sağ boşluğum inanılmaz ağrıyordu her gün acillerdeydik. Hatta bir gün ambulans geldi öyle gittim hastaneye. Kadın doğum uzmanı böbreğinde genişleme var hemen ürolojiye git dedi. Kendi gittiğim hastanenin ürolojisine randevu aldım. doktor ya bebek büyüdüğü için ya da taş düşürdüğün için ağrın var ama kesin sorunu bilemeyiz hamile olduğun için dedi. O gece hemen acilen ameliyata girdim stent takıldı böbreğimden idrar torbama kadar. Belden uyusturma spinal iğne ile oldum ameliyatı. Doktor 5 dklık operasyon demişti fakat 40 dk kaldım ameliyatta. Pek iyi şeyler yaşamadım sonrasında. O iğne alerjik reaksiyon yaptı bende kasıntı ve titreme ameliyat boyunca ve sonrasında. Ameliyatta da sonda taktıkları için sondayı çıkarınca canım çok yandı. Bir de stenti idrar yolundan soktukları için zaten ekstra yanıyordu. 3 gün boyunca yerlerde kıvrandım idrarım kanlı geldi ve yanmaktan yapamıyordum. Yürüyüşüm bile değişti kambur yürüyebiliyordum. Daha sonra doktora mesaj attım dedi stentin değdiği yerler acıtır vücudun zamanla alışır diye😢Şimdi ameliyat üstünden 2 hafta geçti ben yürürken hala o stent batıyor ve yanma oluyor. Suan 20+4 haftalığız ve stent bebek doğup 40 günlük olunca çıkacakmış. O zaman çıkınca da bunları yaşayacağım diye şimdiden çok korkuyorum. 😔 (birde doktor bol su iç günde 5 lt dedi)
Sibeltug Beyzossb çok geçmiş olsun neler gelmiş başınıza 😕 ne diyeceğimi bilemedim umarım çabucak en ağrısız şekilde atlatırsınız bu süreci 🙏
Sibeltug Beyzossb size de çok geçmiş olsun🙏 Umarım benim o kadar ileri değildir ne bileyim ne düşüneceğimi şaşırdım artık🤦♀️
Hale8918 Beyzossb çok geçmiş olsun Rabbim burdan sonrasını kolaylaştırsın inşallah🤲🏻 Stentle ilgili çok az olumlu şey okudum o yüzden çok korkuyorum inşallah o noktaya gelmez durum Allah hepimize yardım etsin
Beyzossb Sibeltug teşekkür ederim inşallah siz de bunları yaşamazsınız. Ama agrılarınız devam ediyorsa tek çare stent gibi zaman ilerlemeden