m_mervee
Aynen bende yumurtlamaya göre hesap etmeye çalışıyorum.
Şimdi 23 Martta doktor ne demişti 2.17 mm yumurtan var 48 saate çatlar demişti. 24 yada 25 Mart garanti çatlamıştı bu yumurta. Bu duruma göre 7 yada 8inde adet başlaması lazım. 23ünde daha duruyodu çünkü. Çatlama yoktu. Ama ben 5inde hafif kramp ve 6sında ilk lekelenmeyi gördüm. Devamı gelmedi 7de yine başladı ama ağrı yoktu. Bugün 8i öğlende birkaç saat süren ağrıyla beraber devam eden kahverengi kanama var. Bidaha da ağrı mağrı yok. Rutin halim devam ediyor. Bu arada çok nadir lekelenmeli adet gördüm. Ama o da hiç böyle uzun sürmezdi en fazla gün lekelenir ertesi güne kalmadan gümbür gümbür gelirdi ve adetimin ilk günü yataktan kalkamazdım ağrıdann..