ilaydaC canım inşallah olumlu olur ama olmayadabilir o yüzden çok umut bağlayıp üzülme bende geçen ay 10 gün geciktim normalde lekelenmem olmaz ama oldu falan sonra adet oldum doktora gittim neden gecikme oldu diye hormonlarım normal çıkmadı ve kist gördü demek istediğim yaşadığımız şeylerin sebebi farklıda olabiliyor ama hamileliğe odaklanınca göremiyoruz