Sulekm gizemm0688 Çok zor ama sabredin verende alandan Allah hayırlısını nasip etsin inşallah en uygun zamanda
gizemm0688 Bebekveannesiiii hicbır belırtımolmadı kanama agrı vs hıc bısey yasamadım kontrolde öğrendım
Mervess_ss Kalbinin durduğunu nasıl anlıyorsunuz kızlar,kanama ağrı falan oluyor mu? Ben de 10 haftalık hamileyim en son üç hafta önce kontrole gitmiştim,şimdi oruç tutuyorum ama böyle yazılanları görünce bı korktum bı sorun falan var mıdır diye
gizemm0688 Mervess_ss oruc neden tutuyorsunuz hamıleyken lütfen yapmayın yazık degil mi o cana😔 sonra borcunuzu ödersınız yapmayın etmeyin😔 kontrolde öğrendım ben hıc kanama ağrı vs olmadı
anneyimmm42 gizemm0688 Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah canım Allah’ım tez vakitte kucağını doldursun inşallah tekrar 🤲🏻🌸
Aloneanqel Pemberuya Ayy.. 🥺 Allahım yavrularımıza sağlık sıhhat versin hem anne karnında hem doğduktan sonra inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻♥️ Allahım isteyen herkese de hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin şu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
12siradanbiri Aloneanqel Korkma canim güzel düşün herkeste olacak diye bisey yok🥰🤲ben genetik test yaptirdim 4 genimde pihtilasma varmis doktor onun icin durmus kalp atislari dedi bebeklerde sıkıntı çıkmadı incelendi. Günün 1 gün bile geçse hemen gel hamileysen igne baslicaz dedi 🤲
Aloneanqel 12siradanbiri oy kuzum Ya 🥺 Allahım tez vakitte tekrar sağlıklı hayırlı bir hamilelik geçirmeni yavrunu kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺🥺 peki nasıl anladın bir belirti verdi mi yoksa kontrolde mi gördü doktor 🙍🏻♀️
12siradanbiri Aloneanqel amin canim cok sagolasin. Hiç bi belirti göstermedi ben de kanama vs. Kontrole gittiğim zaman öğrendim hep 🥺
Aloneanqel 12siradanbiri bende 1 aydır gitmiyorum öyle çok merak ediyorum ki. Salı günü randevu ama zaman geçmiyor. Benim ilk tedavi ile oldu , bundan da çok korkuyorum o yüzden 🥺
gizemm0688 12siradanbiri ben de öyle öğrendim kontrole gitmıstık orda oğrendım kanama vs hıcbısey yok
Ebrugy gizemm0688 çok geçmiş olsun canım rabbim tez zamanda yine nasıl etsin Bende tüp bebekle hamile kaldım hep sorunlu geçiyor Allah’tan gelen birşey yapacak birşey yok sıkma canını
gizemm0688 ZehraKT ben de yarın kürtaj olcam 😔 ve sebebi bellı degıl buyuk ihtimal bebekteki bir anomalıden dolayı dediler
gizemm0688 12siradanbiri sağolun evet butun testlerimiz yapıldı tüp bebek oldugu ıcın öncesi sonrası her seye bakıldı pıhtılasmam var oksapar ıgne kullanıyordum ona ragmen gitti bebegım😔
12siradanbiri gizemm0688 Nasip iste elden bisey gelmiyor canim🥺 en kisa zamanda saglikli bebeklerimiz olsun insallah🤲
gizemm0688 Aloneanqel sağolun. Bebekte olusan bı anomalıden kaynaklanma ıhtımalı cok Yuksek dedi 12. Haftadan önceki kayıplarda öyle oluyormuş. Ben gittigimde 8+5 olması gerekıyodu ama bebek 7+6 gösterdi ve kalp atışı duyulmadı uc farklı doktora gittim hepsinde aynıydı malesef yarın kürtaj olcam 😔