gizemm0688 Hakkınızda hayırlısı olsun. Ne söylesek üzüntünüze çare değildir eminim ama meleğiniz cennette sizi bekliyor olucak. Aynı şeyleri yaşamış biri olarak sizi çok iyi anlıyorum, benimde 9+4te kalbi durmuştu. İlk gebeliğimdi benimde. Ve tekrar hamileyim 9 haftalık. Dualarımdasınız 🙏 Umarım tedavi bile gerekmeksizin tekrar aynı duyguları en kısa zamanda yaşarsınız. İnsan ancak böyle atlatabiliyor. Tabi yine aynı şeyi yaşar mıyım korkusuda var tabi. Bende hala var.. Hakkımızda hayırlısı, Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Bol bol dua edin