gizemm0688 benimde 2.tüp bebek denememde tuttu ve 15 haftalıkken aniden suyum geldi kaybettim bebeğimi. sebepsiz infertilite hastasıyız. en azından hamile kalabiliyoruz bunu görmüş olduk iyi tarafından bakmaya çalış. unutmuyosun hep kalbinde aklında ama zamanla alışıyosun tekrar anne olmak için alışmak zorunda kalıyosun. Rabbim gönlümüze ferahlık versin dilerim kendiliğinden hamile kalırsın bu kez, sağlıkla🤗