Busra-0811 ben hamileliğim in ilk 3 ayında çok bel ağrısı ve adet sancısı gibi ağrılar çektim bunlarda belirtiler içerisine giriyor benim adetime 3 4 gün vardı erken gebelik testi negatif çıktı kan verdim 1920 çıktı yani bazen bu testlerde de yanılma olabiliyor o yüzden kan bir kaç gün daha adet olmazsan kan testi ver rabbim hayırlısı ile nasip etsin inşallah 😍