meyrem SevimlimX bebe time güvenilir değil mi? Bende yaptım silik çizgi var.. 6 Nisan da adetim .. biliyorum erken yaptım ama kahverengi lekelenme ağrılarım vardı dayanamadım yaptım.. hep bebe time alıyorum ilk kez silik çizgi gördüm..
SevimlimX meyrem bebe time marka sürekli yaniltiyor bizzat kendimde tecrübe ettim kadınlar kulübü forum sitesinde okursanız çoğu o testle gebe.oldugunu zannetti ama kan testi negatif maalesef
meyrem Busra-0811 silik çizgi görünüyor.. Allah sağlıklı gebelik nasip etsin hem sana hem isteyen herkese inşallah..
Busra-0811 meyrem insallah kuzum her zaman dua ediyorum rabbim herkese nasip etsin varsada saglikli olsun