Busraaydiiin1 32+3 bayram sonrası doğum kısmetse geçmesin nisan ayı daha çook işim var ve hamileliği özlücem gibime geliyor :,(( ama tutamıyorum zamanı 😁 kıyafetleri falan daha yıkancak hastane çantası hazırlancak insallah 34 gibi hallederim 2. Bebeğimi bekliyorum kendi gelmezse 38 haftayı geçirmeden suni sancıyla doğumum başlatılcak insallah çok heycanlıyım 💩