Eda_Esen Busraaydiiin1 34. Haftaya giriyoruz bi kaç dakika sonra Mayıs ortası gözüküyor ama 2 hafta gelişimimiz önde ne olur bakalım bekliyoruz …
lacoccinella Eda_Esen benim de 33. Hafta 10 gün önden gidiyor bakalım ne olacak zamanını bekler mi acaba doktorunuz bişey dedi mi
daphnesmomm Busraaydiiin1 en güzel,en heyecanlı kısım o,o minicik kıyafetleri kurutma telinin üzerinde görünce mutluluktan ağlayasım gelmişti🥲
daphnesmomm Sdnz07 ilk hamileliğim,normal doğuma cesaret edemeyeceğim sanırım,sezaryen yolu görünüyor. Zamanını henüz planlamadık
papatya56 Sdnz07 Ben serklajlıyım erken dogum riskim var sezaryan olursa 13 mayıs normal olursa 23 mayıs son dedi doktorum çarsamba günü gıtcem bakalım ne dicek
Suleermz Busraaydiiin1 babamız da öyle hissediyor kız kardeşim de de bayram içinde dogurucaksin diyor inşallah bayramda doğar da çifte bayram yaparız 😇
Suleermz Zeyneeepppppppp hayırlısı inşallah ama çokta erken olmasın içerideki 1 gün çok önemli diyorlar geç gelmesin de erken de gelmesin ama işte istek üzerine ayarlayamiyoeuz 😂😂😂
Didemince01 32+5 sezaryen olacağım gun veren oldumu sızlere benım haftaya kontrolüm acaba gun verırmı
Busraaydiiin1 Hellobabyyyyy çantamı daha hazirlamadim canım ama 03 aylıkları az aldım hemen büyüyorlarmis bu yüzden çoğunluğu 3-6ay aldım 🤗 Haftayada inşallah yıkayıp utuleyecegim cantamida yavaş yavaş başlarım hazırlamaya 😊
Srsdrs Suleermz ben de çok özledim bebeğimi ve çok merak ediyorum 🙂 sezeryan istiyorum inşallah acaba bana kalırsa 39 da istesem mi diye eşimle hep konuşuyorum
Beyzanrr Busraaydiiin1 valla bende heyecan çok🤭 Bende 34 haftalığım Allah’ın izniyle mayısın ortalarına doğru doğum görünüyor şimdilik 😍🤲