betulmert7 tum kıyafetlerı yıkadım yavas yavas utulemeye basladm, fazla sorunlu gecmıyor hamılelıgım oyle olsa bıle bu işi yapmak okadar yorucu ki, sakın sonraya bırakmayın suan yarısı kuruyor bugun utulerı yapacagım, ama bıtmez yanı yarına ertesı gune sarkar hepsını yapmak mumkun degıl yanı çok sukur bır sıkıntım yok ama ınanın cok fena yorucu belım agrımıyordu bel agrım basladı utuye baslayınca , battanıyelerını ayrı yıkıcam bunlar bır ortadan kalksın onları yıkıcam bıtıcek utu işi