Busraaydiiin1 Eee kızlar ne durumdasınız heyecanlimisinizzz😍🤩 31+3 haftaligiz heyecan artmaya başladı son 1 ayımız hayırlısıyla 🥲🥲 Önümüzdeki ay sonu doğum bu Nisan ayı gecermi dersiniz 🤭🤭
Suleermz Busraaydiiin1 bizde 33+5 deyiz çok heyecanlı ve geçmiyor günler Mayıs ortası diyor uygulama ama bayramda doğacak gibi hissediyoruz Nisan ayı bitmez 😂😇
ebruneco1108 Busraaydiiin1 mayista geliyor bizim prenses inshAllah 🤲🏻 Simdilik korkmuyorum herkez nasil atlatiyosa bende öyle atlatirim inshAllah diyorum daha cok bebegimi kucagima almak icin heycanlaniyorum. Kesin benim korkular Hastane yolunda baslicak😐😂💕
Busraaydiiin1 Deniz2961 çok geçmiş olsun canım inşallah sağlıkla alırsın kucağına moralini yüksek tutmaya çalış çocukta etkileniyor çünkü
Busraaydiiin1 BMelek ay orayı düşünmemeye çalışıyorum olumlu güzel düşün hep korkarsan dogumunda zor gecerr 😶🤭 İnşallah rahat dogururuzzz
Gamzeyasarr Suleermz ay bizde 33+5 iz bende hep nisan sonu doğacak gibi hissediyorum 🙈😆 uygulamada 17 Mayıs görünüyor ama sanmıyorum içime öyle doğuyor 🙈
Busraaydiiin1 ebruneco1108 hastane yolunda zaten korkudan başlarım ben ağlamaya kesin yani 😄😄 Sakın kalmaya çalışmamız lazım ne kadar sakin olursak o kadar rahat olur inşallah başarırız 😬
Suleermz Busraaydiiin1 babamız da öyle hissediyor kız kardeşim de de bayram içinde dogurucaksin diyor inşallah bayramda doğar da çifte bayram yaparız 😇
Edadrmz Busraaydiiin1 valla her gece rüyamda doğuruyorum😂 33+1 deyim normal hamile şikayetlerim var onun dısında iyim çok şükür . Ama bian önce bende doğurmak istiyorum sağlıkla hepimiz inşallah🙏🥰
Niles1643 Bizde 00.00 itibari ile 34 haftalık olucaz nasipse🥰 uygulamada 15 mayıs görünüyor doğum🧒 inşallah hepimiz vakti saati geldiğinde sağlıklı sıhhatli kucaklarımıza alırız 🙏
mihraveannesi Ayaz_Kuzum kız ben de 33 deyim 49 günüm var bi an ben mi yanlış hesaplıyorum diye korktum😂😂😂😂
user124578 Busraaydiiin1 bizde 10 dk sonra 30+3 üz normalde 9 Haziran ama sezeryanli olduğum için 25 Mayıs civarı alırlar en geç ilk zamanlar hızlı geçmişti ama Mart ayına girdiğimizden beri zaman durdu sanki 🥲
daphnesmomm Busraaydiiin1 birkaç dakika sonra 32+5 olucaz,heyecan,mutluluk,endişe,korku 😅😌 ne ararsanız var 🤷🏻♀️ Hastane çantası hazırlığını yapmaya başlicam ,onun telaşı var şu an😌