Acee ayse-huseyin16 doktorla iletisime gecemem ama acile gitmem gerekir ordanda erken cikamam perşembe randevum var insaAllah
Kmira Sblbngl bebek sertleşiyor bı yere toplanıyor o kısım taş gibi oluyor. Farketmemek mümkün değil olursa mutlaka farkedersin. Bazen karın geriliyor o değil yani bebek toplanmasına deniyor.
Acee Sblbngl anlamamak mumkun degil canim birden sertlesiyo bebek sanirim bende tam bilemiyorum patlicak gibi hafifde aci
Acee Dygsacli yoj canim benimki yemekle felan alakali degil suan oruclu oruclu cok fena mesela iftardan sonra daha iyi gibi ama
Eslemim34 Acee Benim de arada bi oluyor toplanıyor ve sertleşiyor ağrı vs olmuyor ama normal sanıyor dum sancımı oluyor Muş yani?
Kmira Eslemim34 düzensiz olabilir o hareket. Bizim söylediğimiz sürekli ve düzenli şekilde olması. Yoksa doğuma kadar ara ara karın kasılması normal bnce
Acee Eslemim34 ilk kizimda oyleydi canim soyledim boyle boyle diye alttan muane etti 3cm aciklik vardi hastaneye yattim
Kmira Cnsgkc düzensiz çıkınca sıkıntı olmuyor muymuş? Doktorun ne dedi bnm ki düzenli olduğu için dinlenememi fazla ayakta kalmamam gerektigini söyledi.
Cnsgkc Kmira Düzensiz olunca sorun yok diyor 30 dk lık nst içinde 3-4 uzun kasılma düzenli sayılıyor sanırım. Benim zikzaklı çıktı son nst iyi dedi düzensiz kasılma dedi
Sblbngl Acee https://imgyukle.com/i/E0E8m1 Şurdan anlaşılıyormu bilmiyorum ama biraz önce bu şekilde toplandı 😂😂
Sariceku Acee benim de yürüyüşte sertleşiyor ya da çok hareket edince. 32+3 üm geçen hafta doktor 1-2 dk dan uzun sürüyorsa 10 dk dinlemekle geçmiyorsa dikkate almak lazım demişti. Braxton hicks kasılması deniyor buna. Vücut kendini doğuma hazırlıyormuş
Kbrra Sblbngl benim ilk 3aydan beri oluyo böyle şuan 31+4 haftalık ara ara yine oluyo çabuk geciyo ama