Acee bnde iki hafta önce yaşadım nst de sancım çıktı serumla durdurduk. Düzenli kasılma oluyor mu ona dikkat et dedi doktorum. Dakika tutup misal 30 dakikada bir düzenli kasiliyorsam düzenli sancı var demek oluyormuş. Ama arada bir oluyorsa çok riskli degildir die düşünüyorum. Yine de Perşembe yi beklememeni tavsiye ederim.