alya5 2 gün önce ağrım vardı kaburgama doğru batan canım bide o gün hareketini az hissettiğim için Gültekin hanım vardı acil de o yatış verdi ama odalar ve hastanenin temizliği çok güzel özel hastane gibi, sadece bazı hemşireler suratsız bazıları çok iyi, insandan insana değişiyor