Nazlierdemir eltim orda dogum yaptı kuzum geçen sene haziran ayında çok memnunum öv öve bitiremedi tek kişilik odada olduğu yerde dogum yaptirmislar odaya bir refakatçi almışlar nst ye bağlayıp sancılarını takip etmişler açılması olunca yattığı yatağı dogum koltuğuna çevirmişler aparat takmışlar Bi yere kımıldamadan aynı odada doğurmuş ama hala aynı durummudur bilemem çünkü git gide kalabaliklasiyor yatacak yatak kalmıyor resmen