Aydogdu2
Evet benim tansiyonum normalde de düşük olduğundan o hale getirdi sanırım. 1 tane içtim ben öyle oldum ama 1 tane bile kasılmaları kesti bütün gün yumuşacık oldum. Hem yan etki hem etkisi çok oldu. Adalat deniycem bir de doktor tansiyonu öyle düşürmez nidicart gibi dedi bakalım inşallah iyi gelir.