Cnsgkc Deniz2961 Hiçbir şey sadece günde 3 progestan fitil 2 de magnezyum onları kullanıyorum ama kasılmaları geçirmiyor
Deniz2961 Cnsgkc bnm bgn bu ilaçta ucundu günüm snrm alıştım ya sizin haftaniz 35 ti snrm Allah’ın izni ile 36 gör birşey olmaz insallh
Cnsgkc Deniz2961 Ben ilkinde çok kötü olunca aşırı yükselince kalp atım hızım korktum içemiyorum. Ben 32+1 haftalığım keşke 35 olsaydım😢😢
Sultaner Bende kullanıyorum günde iki kere kasılmalarımı geçirdi carpıntı yapıyor ama bebeğimin erken gelmesinden iyidir hemşireyim her erken oğum tehdidinde kullanılıyor dah kalp krizi geçireni görmedim
Cnsgkc Sultaner Sizce 150 üstü nabız tehlikeli mi benim öyle oldu o kadar kötü olmasam içeceğim çok iyi geldi kasılma olmadı sonra ama nabzım öyle olunca doktor da seni fazla etkilemiş içme deyince korktum bıraktım
Cnsgkc Sultaner Bi de benim tansiyonum genelde 10-5 civarında ondan mı bu kadar kötü yaptı beni acaba iyice düşürüp de
Turaninci Sultaner sız kac kac haftalıksınız suan hastedemı yatıyorsunuz yoksa evdede bu ılacı kullandırmaya devam edıyorlarmı fazla kullanımı sıkıntı olurmu
Aydogdu2 Cnsgkc canım benim nabzını yükselmedi ama yüzüm gözüm şişti bacaklarda karincalasma yaşadım nefesim yetmiyor gibi geliyordu birde doktorum yan etkileri ama birkaç gün kullanınca gececeigini söyledi öylede oldu sadece yüzümdeki siskinlik geçmedi
Cnsgkc Aydogdu2 Denesem mi diyorum bi daha içtikçe geçer mi yan etkiler acaba çok korkuyorum bayılmanın eşliğine geldim nabzım 150 yi geçince gözlerim falan kanlandı çok kötüydü o anı nasıl bi daha yaşıycam diye korkudan mahvoluyorum 😢 doktor da içme o zaman dedi 150 nabız deyince çok etkilemiş seni dedi korktum öyle deyince 😢
Aydogdu2 Cnsgkc bende 2 gün bayılacak gibi oldum tansiyonumu olctugum de 10 5 çıktı ama ağrılarım geçmiş karnım taş gibi olmadı 1 gun icmiyim dedim ağrılar başladı daha 21 haftaligim içmeye devam et dedim ama doktoruma söyledim vücut 1 2 haftaya alışıyor dedi ama yinede doktorunuz konuşarak ilerleyin derim
Smg38 Cnsgkc yazilarinizi okudum cok gecmis olsun bende kullaniyorum şükur hic bir sıkınti yapmadi bunyeden bunyeye farkediyor demekki fakat baska bir gebeligimde progestan kullanmistm o beni bayiltiyordu resmen. kendi fikrim olarak progestan+nidicard sizde cok buyuk yan etki yapmis demekki ikisi birlikte cok ağir geliyor
selenaras Balbebek1 ben kullandım hiç bi yan etkisini görmedim ama 2 hafta kullandım sadece kasılmalardan dolayı baya azaltmıştı
Cnsgkc Deniz2961 Benim de küçük daha 😔 Rabbim sağlıkla karnımızda iyice büyüyüp sağlıkla zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ya
Cnsgkc Deniz2961 Onu diyenler de çok oldu bi arkadaş demişti benim bebeğin kilo alımını durdurdu demişti ben de merak ediyorum
Aydogdu2 Deniz2961 canım hiç sanmıyorum böyle birsey olacağını doktorlar riske atmaz bizim zaten erken doğum riskimiz var . Mesela ben bir süre endol kullandım doktorum sadece 4 tane kullanman gerekiyor sonra ara vermemiz lazım demişti sebebi de bebek sıvısini azalttığı için
Sultaner Deniz2961 25i kontrole gidince görücem bakalım ama hiç duymadım kilo almayı etkilediğini bebeğim normal gelişimde
Cnsgkc Aydogdu2 Benim de karnımı çok yumuşattı 1 tanesi bile bütün gün yumuşacık oldu karnım bebek de çok rahat hareket ediyordu yavrum sıkışmadı içerde. Benim normalde tansiyonum düşüktür 10-5 geziyorum ben normal hayatta sanırım ondan beni çok etkiledi iyice düşürdü. Doktor adalat kullanabilirsin o daha az yan etki yapar nidicart gibi hızlı emilmez tansiyonu da düşürmez dedi. Sanırım onu da deneyeceğim
Aydogdu2 Cnsgkc adalatta kullanıyorum canım ilk başta adalatla başladık ama adalat geçirmedi diye nidicarta başladık o iyi geldi belkide normalde tansiyonun düşük diye iyice etki göstermiş olabilir
Deniz2961 Cnsgkc özel hastane verdi bna bu ilacı yarın devlete gtcm buraya yazarım cnm doktrun ne dediğini
SamsonsMom Erken doğum belirtim vardı 33 haftayken, 1 lt serum, sonra 4 adet nidicard 20 dk arayla ve ciğer geliştirici iğne oldum 4 tane. Sersemletmişti beni çok ter basıyordu, başım dönüyordu.