Biranneo canım inan çok zor zamanlar geçirdim 12 hafta da erken doğum 4iskim başladı ve 3.5 yaşında bir kızım daha var 14 de serklaj oldum evet çok zor geçiyor ama kabullen dua et çünkü bizler elimizden geleni yapıyoruz ameliyat olduk ilaçlar alıyoruz gerekirse sürekli yatıyoruz bunu yazmak çok zor ama alacak nefesleri varsa yaşayacaklar kızım 30. Haftada doğdu 49 gün ayrı kaldım doktorlar kaç kez yaşamaz dua edin dediklerinin sayısını hatırlamiyorum ama şuan sağlıklı ve maşallahı var. İyi düşünelim iyi olsun