Bu hamilelik çok ilginç bir sürec ya eskisinden farklı bir şey yemeden bile kilo alımı çok hızlı oluyor. Benim 16-20. Hafta arası 1 gün bile kilom sabit kalmıyordu. 1 ayda 4 /5 kilo aldım, bebeğin suyu fazla dikkat et dediler. Diyabetik beslenmeye geçince son 2 haftadır 1 kilo verdim ve sabit kaldı kilom. Akşama pilav, çayın yanına kek falan yesem eminim ertesi gün +1 kilo gelir. Metabolizmamız tatile çıkıyor heralde 😀