Arkadaslar ne yesem ne icswm kilo aliyorum ne yapacagimi sasirmis durumdayim hersey sanki kilo oluyor aynaya baktigimda ise kollarim bacaklarim hamile olmadanki halim gobegim normal ben anlamadim bu kilolar nerde?? Delirmek uzereyim gercekten depresyona girmek uzereyim benim gibi olan varmi aranizda :( bu gidisle hamileligini 30 kilo fazlalik ile bitirecegim ve cok korkuyorum. Demir eksikligim var 3 cikiyor surekli demir ilaci aliyorum ama hic yukselmiyor sagliklida besleniyorum ne yapacagimi sasirdim lutfen destek olurmusunuz :(