Htje ben süreci diyetisyen ile yürütüyorum en başından beri onunda doktorumunda söylediği 7-10 kilo arasi ideal ve saglikli olanmış . Daha önceden kilo problemim olduğu icin ekstra temkinliyim çevremde çok kişi var +20, 30 küsür kilolalarla gebeliğini tamamlayan hepsi çok zorluk çekti gercekten o yüzdende korkuyorum. Kesinlikle bir destek almanızı öneririm kilonuzu suan bilmiyorum ama totalde alınan kilo gercekten fazla ve bunun muhakkak yemek dışında başka bir nedeni daha olmalı onu çözerseniz çok daha sağlıklı devam edersiniz diye dusunuyorum 🌼