Gncakpr çok geçmiş olsun canım inşallah şimdi daha iyisindir rabbim evladına sağ salim kavuşmanı nasip etsin. Evet bende 2 gün tuttum 2. günde saat 6 gibi belimden bir ağrı girdi gece boyu devam etti ebeyi aradım çok ilgilidir Allah razı olsun yarın tutma gel dedi test verdim enfeksiyon çıktı ben de de tutmaman gerek dedi bende bıraktım yani tamamen maneviyatı yüksek bir ay oruç sağlık kazandırır normal bir bireye ama biz iki canlı olduğumuz için evet çok yıpranıyormuşuz malesef inşallah sağ salim alalım evlatlarımızı kucaklarımıza sonra kazasını yapalım 🤲🏻🤗