Gncakpr dini yönden baktığımızda hamilelik döneminde tutmama gibi bir hakkımız var sonrasında borç olarak tutabiliriz uzmanlarda kesinlikle birşey olmaz tutabilirsiniz demiyorlar dengeleyemeyince yeterli sıvı alımı olmayınca olabilecekleri söyleyip nötr kalıyorlar bunları göz önünde bulundurarak tutmayı düşünmedim ben şahsen çünkü bu dönemde her türlü mide sorunumuz zaten var ama onun dışında normalde hiç olmayan tiroid tansiyon çok iyi beslenmeme rağmen Demir b12 eksikliği gibi şeylerde çıktı günde en az 7 ayrı ilaç alıyorum bunların alım zamanı kısalırsa vücut tepki verir mi vs cesaret edemedim biraz geçirdiğiniz hamileliğe göre de kendimiz karar verebiliriz sanırım