Kızlar yanlış anlamayın da haftalarınız bu kadar ilerlemişken doktorlar üstüne basa basa aralıklı olarak sık yiyin derken ve dinimiz bizler için bunu muaf tutup kaza yapabileceğimizi önerirken nasıl olur da bebeklerinizi tehlikeye atabilirsiniz aklım almıyor. Bu biraz bencillik değil mi?