Gncakpr buraya da yazar mısın benim kontrolüm 15′inde tamam herkesin farklı gebeliği ama doktor önerileri aynıdır diye düşünüyorum 26 haftalığım bende 2.trimesterdeyim bebek hareketlerinde hiç azalma hissetmedim ama acıkıyorum ve biraz da susama oluyor ama zaten günün çoğunu yatarak uzanarak geçiriyorum. Ama insanların yorumları canımı sıkıyor bir an önce doktora sormak istiyorum ama randevu 15 inde işte devlette takipliyim o yüzden soramıyorum eğer unutmazsan doktorun söylediklerini yazarsan çok sevinirim 🤗