Asil28 Zilananne 34+6 yız, dün iyi geçmesinin sebebi bir gün önce gün içerisinde yediğin içindir. Bence tutma
Zilananne Asil28 senin büyük canım maşAllah ben olsam bende tutmam o zman çünkü zaten bebek o ayda kilo almaya başlıyor canım tutup tehlikeye atma bebeğinin gelisimini Rabbim bizi muaf tutmuştur inşallah benim 20+1
Eda_Esen Bugün ki menüm Şehriye çorbası Kuşbaşılı patates oturtma Bulgur pilavı Salata Künefe Menü hazır saat erken ikindi geçsin bi başlarım yapmaya herkese şimdiden hayırlı iftarlar …
Eda_Esen Haticecebrail21 Kız öyle deme biz gurbetteyiz burda fırınlar lahmacun yapmıyor evde kendim yapıyorum bir sürü iş iç hazırla hamur yoğur önce tavada altını pişir sonra fırın da üstünü yanına salata yaparken kendimden geçmiş oluyorum 🙈🙈
despina234 bebemibeklrken Sizin haftanız ileriymiş o haftada olsam belki ben de tutmayabilirdim veya doktorum izin vermezdi belki. Ben henüz 15 haftalık hamileyim çok şükür bugün ikinci gün. Baş ağrısı hariç ciddi bir sorunum olmuyor baş ağrısı da son saatlerde başladı dün. Doktor onaylı tutuyorum onu da belirteyim 🙂
despina234 Sevval4 güzel olmuştur ellerine sağlık 🙂💚 bu arada tatlı yapmadım ama eşim hurma almış beş tane yedim keşke tatlı yapsaymisim🤣
----38--46 Seyma_slk onlar iyi ben iyi olduktan sonra neden olmasın canım ikiside üstüme titrerler 2 kızı var onlardan ayırmzlar Allah razı olsun
Seyma_slk ----38--46 ne güzel ne mutlu sana ve onlara bizimkiler kızları gelince bizi unuturlar hep hizmet beklerler
Durubebegim Bugünkü menüm Tarhana çorbası Balık salata Havuç tarator Mantar mezesi Hepinize hayırlı Ramazanlar hayırlı iftarlar 🥰🥰
Ceyduygu mrs_atalay Merhabalar evdeki elmalar bu hafta yenmedi cürümeden değerlendireyim diyordum bende nasıl yaptınız?
Seyma_slk Ceyduygu canim elmalarını iyice yika cok kalin olmiyacak şekilde dogra kabalama aba biraz yayvan olsun kaynayan suyun içine elmalari koy istedigin elma sertliğine göre kaynat ocagi kapatinca 3 4 limon dilimi 1cubuk tarcin 3 5 karanfil koy icine suyun sıcakken 2kepce ayri kaba koy şekerini erit içinde damak zevkine göre sonra o suyu kompostoyla karıştır soğuk sekilde servis et servis etmeden içindeki limonlari tarcini çıkar acılık yapmasin kokusunu tadini verdimi yeter afiyet olsun.. yapinca haber ver bana
mrs_atalay Ceyduygu bende o şekil yaptım 😂 elmaların kabuklarını soyup küçük küçük küp doğradım. Göz kararı su ve şekeri tencereye aldım şekerler eriyip kaynamaya başladıktan sonra altını kıstım 10 dk kaynattıktan sonra elmaları attım. Yine göz kararı elmalar yumuşayana kadar kaynattım ara ara karıştırarak soğuduktan sonra içtik çok güzel olmuştu ☺️
Semaan 21 haftalık hamileyim otuçları tutuyorum allah kabul etsin akşama yayla çorbası , pilavlı tavuk kapama, salata güllaç bide tamazan şerbeti yaptım vişneli bakalım nasıl oldu ilk denemem😂
Emine_47 HappyMom Mercimek çorbası Kuru fasulye Pirinc plavi Tavuk sote Kayısı hoşafı Revani tatlısı Tulumba tatlısı 😊
okuyor Yayla çorbası (dünden) Zeytinyağlı taze fasulye Kıymalı domates soslu makarna Ev yapımı meyve suyu
Burccfr Kızlar ben 37+1 im oruç tutamam diye düşünüyorum bebeğimin ihtiyaçları için ama daha iyi bilen biri varsa beni aydınlatsın . Benim bugünki menüm; kuşbaşılı taze fasulye sebzeli bulgur pilavı Zeytinyağlı pırasa ezogelin çorba salata
Minigin_annesi0 Burccfr bende 35+4 ün tutmuyorum doktora Çarşamba günü gidince sorcam ama önereceğini sanmıyorum. Etrafımda herkes bişey diyo kimi tut sevabını al kimi tutma bebek aç kalır inanın kimi dinlicem bilmiyorum. En iyisi doktora sorup ona göre hareket etmek
Burccfr Minigin_annesi0 ben bebeğimin daha önemli olduğunu düşünüyorum. Yani dinimiz oruç konusunu bizlere zorunlu tutmamış o yüzden ilk üç ay ve son üç ay çok önemli ve tutmayacağım . İnternetten gerekli bilgiye ulaşabiliyoruz zaten . Tutanı da desteklemiyorum açıkcası
Semaan Burccfr çok şükür ben tutuyorum ilk gebeliğimdede tutmuştum sıkıntı yaşamadım bebeği veren rabbim o yüzden bebeğim için şükür niyetine tutuyorum bende nette hersey yazar benim aldgım dini eğitime göre bebekte bi sıkıntı yoksa tutulabilir