Manolyagkmn bir limon
bir portakal
kesip buzlukta dondruorum sonra robottan geçiriyorum içine damak tadına göre şeker en fazla bir bardak koyuorum ben biraz genişçe bi kaba alıp üzerine 2,5 litre su ekliyorum 1-2 saat bekletiyorum iyice kaynaşıolar süzüosun kavanozlara dolaba at mis gbi
Her sebe portakllar bitmeden mutlaka buzluğa depo ederim 😅🌸