Ebragulsum-1 edis22 benimki de özel doktor bi de dedim devlete başvurayım bakalım onlar bu durumu nasıl karşılayacak
Ebragulsum-1 Narinbiranne Allah korusun ya 😫 Allahım kimseye yaşatmasın çok zor bi şey benim de ihmal etmemem lazım bi doktor daha şart 🙏🏻
Narinbiranne Ebragulsum-1 kesinlikle canm bı an önce git canını sıkma Allah’ın izniyle erkenden git ihmale gelmiyor Allahm yardımcınız olsun inşallah
Vldnshn1 Ebragulsum-1 Ayyy lütfen şurada yazılan evhamlı şeyleri dikkate alma. 24 haftalıkken doktorum kordon dolanmış bir tur dedi normal şartlarda bunu hastaya bile demiyorlarmış ben bi seminerde öğrendim uzman doktorlar vardı.Sonra kendi doktorumun yanına gittim korkulacak bir şey yok randevuda konuşuruz dedi gittiğim zaman da evet kordon bir tur dolanmış ama biz bunu tehdit olarak görmeyiz neler oluyor o kordonla bir bilsen dedi bende korkuyla bakınca evham yapma diye söylemiyoruz bebek kordonu geri açabilir ya da dolayabilir bu çoğu hamilede olan bir durum tek engeli normal doğum olmayabilir dedi inanmadım başka doktora gittim ve aynı şeyleri söyledi.Kordon dolmadığı için bebeğin nefessiz kalma gibi bir durumu söz konusu değilmiş ve doktorum da gösterdi bir çok video kordon bildiğin 3 kere düğüm olup bebeğe dolanmış ve sağ sağlim doğmuş şun 30+2 haftalığım Allah’a bin şükür 28+6 haftalıkken 1500 grmdı çocuğum doktorum direkt bak kordon dolaştı diye evham yapıyordun bebeğin gayet iyi gelişmiş kordon çok esnek bir yapıda halat değil korkma diyip gülmüştü.Başka sıkıntıların varsa bilemem ama sadece kordondan korkma Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz. 3 saatte bir hareket diyenleri gördüm bebekler 18 saat boyunca uyurmuş büyüdükçe daha fazla uyuduğu zamanlarda olabilirmiş ki her bebek aynı değil benim bebeğim bir gün kıpır kıpır oluyor ertesi gün bi sabah bi gece oynuyor arada saatler var…Gönlünü ferah tut doktorunun dediklerini yap içine sinmediyse bi başka doktora daha git.🌸
Ebragulsum-1 Kbraa1221 Aynen haklısınız Amin amiiin inşallah rabbim bebek bekleyen herkesin sağ Salim kucağa almasını nasip etsin 🙏🏻🥰
Ebragulsum-1 Narinbiranne yarın gidicem bakalım sabırsızlıkla randevu saatimi beklemeye başladım bile
Tupbebekile Ebragulsum-1 benim kiz cift kordonla 39+5 te doğdu. 37 de sanırım farketmisti ama kilosu küçüktü birsey olmaz dedi. Şükür de olmadi xift kordonla hatta 3 tur kordonla normal dogurttugum var sakın stres yapma derdi ki ben sezeryan oldum riske atamadim. Korkma allahin izniyle birseycik olmaz sağlıkla kavuş insallahhh bebeğine
Ebragulsum-1 Tupbebekile ay inşallah benimde öyle olur ya çok sağol çok teşekkür ederim canım benim 🙏🏻🥰
Mrv58 Ebragulsum-1 bende de olmuştu 36+5 haftalıkken feln cnm dikkat et yatarken dönmelerine feln egilirsen dikkatli eğil bende de iki tur dolanmisti bı 5 gün sonra kontrole gttim anne karnında sıvı içinde olduklarından cozulebilme imkanı oluyr bır turu cozulmustu sonra bı 4 gün snra gttiginde ikincide cozulmustu stres yapma hareketleri yavaslarsa hemen git hareketi varsa önceki giyse korkma
Ebragulsum-1 Mrv58 artık dönmelerimde falan daha dikkatliyim bende, korkuyorum çünkü 😓 yarın gideceğim doktor ne diyecek çok merak ediyorum, canım inşallah benimki de seninki gibi tekini bari açmış olsun ya 😣
MelekMervertlek Ebragulsum-1 Bende kontrolde 4 cm acilmam vardı ama 2 tür kordon var boynunda dedi bebek hiç aşağı inmemisti normal doğum istiyorsan hiç kesintisiz nst ye bağlamam gerekiyor her an kalp atışı sıkıntya girebilir demişti biran önce kararını ver her an risk demişti ben korktum ve sezeryan seçtim iyikide öyle yapmışım 2 değil 3 turmus rwsmni çekip gösterdiler hatta normal yolla asla cikamazdi dedi dr karar size kalmış ama bence riske atmayın Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Ebragulsum-1 MelekMervertlek yarın gideceğim doktorun söyleyeceklerine göre artık kafamda bi şey şekillendirmem gerekiyor 😣 senin kaç haftalıkken açılman oldu canım ?
Melisagncm Ebragulsum-1 korkma Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz benimkininde 20. Haftadan beri kordonu boynunda 36+3′üm böyle doğan bir sürü bebito var hareketlerini takip et sadece içinide ferah tut sağlıkla gelsin bebito🌼🧿
Ebragulsum-1 Melisagncm ayy amin canım amin inşallah rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🥰
Ebragulsum-1 Vldnshn1 İçimi rahatlattın Allah razı olsun 🙏🏻 İnsan ister istemez kafasına takıyo düşünmeye başlıyo 😓 kasılmalarım düzenli ve bebişim aşağıda duruyo ikisi bir arada olunca beni düşündürüyor yarın gidip içimin rahatlaması İçin başka bi doktora daha görünücem bakalım Allah’ın izniyle 😌
Ebragulsum-1 zeynepp1 dört beş gündür eskisi gibi kuvvetli tekmelerini vs hissedemiyorum ama yumru gibi bi yere toplanıyor kayıyor falan o şekilde hissediyorum bu da beni korkutuyor. Yerinin daraldığını da düşünürsek normal bi durum herhalde diye içimi ferah tutmaya çalışıyorum açıkçası 😣