Mrv58 Gittim canım gittim. Normalde özele gidiyorum bu sefer devlete gitmek istedim orda da kontrol edilsin diye nst de hareket etmedi hiç bebişim doktor öyle olunca tekrarını istedi doğumhanede bir saatten fazla kaldım serum falan verdiler bebişim hareket ettirdiler zor bela doktorumda kontrol amaçlı cuma tekrar görmem lazım seni dedi yarın tekrar gidicem inşallah bir problem yoktur 🤲🏻 Onun dışında bi şey yok kalp atışları falan normal olduğu İçin boynuna dolanan kordonu kafana takma bebek zaten suyun içinde olup dolaştığı İçin bazen kordonu etrafına dolar bazen açar onu kafaya takacak bi şey yok dedi ama hareketsiz olması sıkıntı işte yine öyle olursa sezeryan diyecek diye korkuyorum hep normal doğum istemiştim 😩 Olsun her şey bebişlerimizin sağlığı İçin nasıl olsa 🥰 Anlayacağınız yarın sabah tekrar doktora gidicem devlet hastanesine doktorum çok iyi çıktı ve bayaa ilgili devletten çıktıktan sonra özele de gidicem bakalım o ne diyecek. Bu arada doğumhanede nst çekilirken normal doğuma da şahit olduuuummm❤️❤️ Karşı tarafımdaydı bütün sesleri duydum ama çok kolay bi doğum gerçekleştirdi Rabbim bizlere de kolay doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰🥰 Bebeğin ağlama sesiyle gözlerim doldu çok değişik bi duyguydu bi de kendi bebeğimin sesini duysam kim bilir nasıl bi histir Allahım çok az kaldı ❤️