Kızlaaaar merhaba 🙋🏼♀️ Burada daha yeniyim size bir şey sormak istiyorum… 35+5 günlük hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı. Nst de maalesef sancım çıktı kasılmalarım var, doktorum hiç iş yapmamamı sadece yatmamı söyledi en az iki hafta daha beklememiz gerekiyor bu yüzden yat ve dinlen yürüyüş asla yapma dedi. Bunun yanı sıra bebeğimin boynuna iki tane kordon dolanmış sürekli hareketlerini kontrol etmemi çünkü riskli bi durum olduğunu söyledi doktorum. Çok korkuyorum yaşayan olduysa tecrübelerini paylaşabilir mi acaba 😣