Tusero “Genetiğe bağlı, ne yapsan çatlarsın.” diyenleri dinlemeyin lütfen. Düzenli yağ kullanımıyla gayet de çatlamadan doğum yapabilirsiniz. Aşırı kuru, pul pul dökülen çatlamaya çok müsait bir cildim var. Bekarken kilo alıp verdiğimde bacaklarımda çatlaklar olmuştu mesela. İlk hamileliğimde acemiydim. Göbeğimi çok düzenli yağladım ama göğüslerimi yağlamak aklıma gelmedi. Çok küçük olan göğüslerim son zamanlarda birden şişince berbat bir şekilde çatladı ama karnımda tek bir çatlağım yoktu. Yağ sürmesem göbeğim ne hale gelirdi kim bilir? Göğüsleri bile çatlayanın kocaman göbeği de çatlamaz mıydı? Kremlerin çok da etkili olduğunu zannetmiyorum. Kakao yağı, hindistan cevizi yağı, badem yağı, jojoba yağı kullanabilirsiniz. 🙏🏻 Yağ tüylendiriyor, diyenler de var. Göbekteki tüylenme hormonlardan oluyor ve doğum sonrası hepsi kendiliğinden dökülüyor. 3. gebeliğim, tecrübeyle sabit.😊