Cansugamze_ elimden geldiğince dikkat ediyorum kuzum bu aralar denge konusunda sorun yaşıyorum. Gözlerim kararıyor bazen kalkişlarda vs. İnsan daha çok dikkat edince başına bir şey geliyor mutlaka sanki. Kuzumm randevun hayırlı olsun. Ben Gülizar Hanım’a gittim o gün çok mutlu olmadım açıkçası. Melike Hanım ve Selma Hanım için daha iyi bahsediyorlar. Ben şimdilik özelde devam edicem gibi gözüküyor. Kan uyuşmazlığı ve şeker yüklemesi için devleti tercih edebilirim belki. Çok pahalı aslında gönlüm devletten yana o konuda ama hep kötü şeyleriyle karşilaştim. O yüzden içim rahat etmiyor bilmiyorum bakalım bir sıkıntı olmazsa daha deneyimlemeyi düşünüyorum. İnşallah sen de memnun kalırsın kuzum bebişlerimizi sağlıcakla kucağimiza alalım. Gerçekten anne olmak ne kadar önemli, mucizevi bir şeymiş. 😢