Cansugamze_ burda birçok kişiyle konuştum hep Metin Bey’den bahsettiler canım. Ben de bir şansımı deneyeceğim bakalım. 😊 perşembe günü devlette detaylı ultrasonum var artık hepsini aradan çıkarmaya çalışacağım. Bu arada bebek için alışverişi nerden yapıyorsunuz? Kastamonu’da civil ebebek dışında uygun bir mağaza var mi 😊