Cansugamze_ amin amin canım benim. İnşallah. Rabbim onları her daim korusun. Nurullah Bey’in profesyonelliğini özellikle geçen yaşadığım olayda gördüm kuzum gerçekten. Şimdi bizim özel bir durumumuz olduğu için oradaki cihazların daha ileti teknoloji olması sebebiyle aslında devam etmek istiyorum bir yandan da. Daha iyi görmüş olurlar diye düşündüm kuzum. Devlette detaylı ultrason cihazı bile onunki kadar iyi değildi. Eğer bir sıkıntı olursa zaten devlet biz müdahale edemeyiz dedi. Bu durum aklımdan çıkmıyor. İlerleyen zamanda daha net belli olur diye düşürüyorum canım benim🥰🥰 hakkımızda en hayirli yer neresiyse orası olsun inşallah kuzum