Ben 1. Doğumumu dursun beyde yapmıştım Anadolu’da memnun kalmıştım ama 2. Doğumumu devlette yapmayı düşünüyorum maddi imkanlardan dolayı Anadolu çok pahalı gerçekten en az her ay 600 lira ile çıkıyorduk 2 sene önce o paraları hastaneye vereceğime bebeğimin eksiklerini alırım bakalım selma hanıma gidiyorum şimdilik randevu bulmak sıkıntı ama sık sık MHRS den takip ettin zaman denk geliyor illaki