Marygur yok kız bida bida doğurmamda iki tane yeterli Allah nasip ederse 😁 bana epidurali yapan anestesi doktoru çok tatlı bir bayandı çok nazikti her işlemi tek tek anlatarak yaptı ve tek yapışta yerleştirdi.Ben hamilelikte ödem yaşamadım 13kg almıştım belki kilo olmadığı için kolay yerleştirdi çünkü ödemli olanlarda zor oluyor bildiğim kadarıyla.Kötü doğum hikayelerini dinleme bence.Banada çok anlattılar hamileyken aman normal yapma canından can gidiyor ölüyorsun bitiyorsun diyorlardı hepsini susturdum hikayenizi kendinize saklayın herkesin doğumu kendine özeldir dedim.Hamilelikte epidurali düşünmemiştim ben doğumhanede ebeler teklif etti o şekilde yaptırdım.Doğumdan sonra annem çok şaşırmıştı ilk defa duymuştu oda.Keşke şimdi doğursaymışım sizi diyip durdu 😁 ne güzel acısız doğurdun önceden böyle şeyler mi vardı diyor 😁 annem şok 😁