[silindi] burcuali38 kesinlikle öyle oldu ya tahmin edemedim o kadar çığlık atacağını 😐tam doğumhanenin önünde bekledim ve gerçekten çok korkutucuydu
[silindi] Yusufveannesi ona da ayrı zor diyorlar ya işte herkes birşey diyor olumsuz etkileniyor insan
Yusufveannesi [silindi] yaa tek zorluğu ilk ayağa kalkmak ondan sonra bi zorlugu yok normal Doğumdan korkmuştum bn dikiş filan çok olur oturamam gibisine
znurstnKaraca [silindi] ben suni sancıyla Doğum yaptım öğlen 11 de sancı verilmeye başlandı 4 buçukta bebeğim kucağımdaydı, doğumhanede 2-3 kez ıkındım bebeğim doğdu😊
znurstnKaraca [silindi] memnunda kaldım doktorumda çok iyiydi dikişlerimde iyileşti ağrım sızım olmadı
[silindi] Yusufveannesi ne kadar sürede toparlandınız sezaryen dikişlerinde oturup kalkmak zor olmuyor mu?
Yusufveannesi [silindi] yaa bi hafta zorlanıyorsun tabi normalde olsan sezaryen da olsan bi hafta da anca toparlanıyorsun
YUSUFEFE burcuali38 sagolasin canim da normal epiduralde belden asagisini uyusturduklarinda ikinmani falan etkilemiyormu hic ne bileyim bir tuhaf geliyor bana 😁 belden asagisi uyusuk nasil normal dogurabiliyorsun kesik acmak icin yapiyorlar sanirim 😶