Marygur burda bazı arkadaşlar acıyı hissettiğini yazıyor sanırım verilen dozla alakalı ama ben hiç acı hissetmedim.Bir gram bile acı sancı yoktu iğneden sonra 5dakika içinde uyuştum kuş gibi oldum 45 dakika içindede doğurdum 😇 4cmde yapıldı iğne 45dakikada 10cme ulaştı çok çok hızlı ilerledi iğneden sonra.İğnenin etkisinden midir bilmiyorum ama iğneden önce 5 saat boyunca 1cm açılma olsun diye sancı çektim 3cm açıklıkla gitmiştim hastaneye.Ikınma olayındada yine acı olmuyor ama büyük tuvaletin gelmiş gibi baskı hissediyorsun aşağıdan.Karnındada nst bağlı oluyor sancıyı orda görünce ıkın diyorlar acısız sancısız o baskı hissiyle ıkınıyorsun.Acı hissetmediğin için ıkınma olmayacak gibi geliyor ama öyle olmuyor sancıyı hissetmiyorsun ama baskıyı hissediyorsun.Birkaç ıkınmada çıktı kızım.Ebeleri ve doktoru dinlemek çok önemli.Onlar sana söylüyor zaten ıkınman gereken zamanı.Ve şöyle de bi avantajı var burda okuyorum ben sancıdan, açlıktan ıkınacak halleri kalmıyor kadınların ama iğneden dolayı sancı hissetmediğin için yorulmuyorsun enerji kaybetmiyorsun ve rahat ıkınabiliyorsun 😇