Benimde 16.haftalarda 4.5 larda filandı. Doktorum da yönlendirmedi. 20. Haftalarıma geldiğimde 5.30 ları gördüm. Sağlık ocağındaki hemşirem dahiliyeye gitmemi söyledi onun sayesinde başladım ilaca. Dahiliye doktoru da çok geç kalmışsın dedi. Bir sıkıntı olur mu acaba? Gerçekten geç mi kalmışım? 🙈🥴