Ben ilk kadın doğum doktorumun yönlendirmesiyle TSH ve T4 değerlerime baktırdım.TSH 3.13 çıkmıştı 0.25 mg Levotiron başlattı, gebelikte TSH değerinin 2.5 altında olmasını isteriz dedi.Şuan 23 haftalık hamileyim.Yaklaşık 3 aydır düzenli olarak kullanıyorum değerimde düşme oldu her ay düzenli kan verip baktırıyorum doktorum da takip ediyor.Düşmezse ilacın dozunu arttırırız gebelik boyunca ilacı kullanman lazım dedi. Bu arada ilacın etkili olması için aç karınla kahvaltıdan en az 1 saat önce içmeniz gerekiyor ve ayrıca doğru değerlerin ölçümü için kan verdiğiniz gün ilaç içmemiş olmanız gerekiyor.