Nznuuz Sevgi-clk maşallah 🧿 hem de nasıl heyecan artıyor anlatamam🤭😍 Biz de oğluşumla 36+3 teyiz 🍈 kavun olduk 🐣
Libasen Seyda94_ aramızda sadece 1 gün var yarın biz de inşallah avokado 🥑 olacağız ve biz de cinsiyet öğrenemedik daha ama bebişlerimiz sağlıkla gelsin 🧿❤️😊
Eelliiff1234 🥑 olduk bizde 15+2 den selam 😍 Doktorum %60-70 erkek dedi ama bakalım üç hafta sonra yine çağırdı o zaman ne dicek 🥰
Seyda94_ Eelliiff1234 bize de net bişey söylemedi erkek olabilir dedi 15. Haftadayiz Üçlü tarama için çağırdı mi peki